THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

follower (teman setia membina Ilham)

Rabu, 7 Oktober 2009

Kalung Kasih buat keluarga. saudara dan teman.. .. Anda teristimewa!

Assalamualaikum wbt...
walaupun sudah agak sekian lama menyepi mencari ilham, namun saya rasakan masih punya ruang dan belum terlalu lewat untuk saya nukilkan
SALAM SYAWAL BUAT SEMUA PENGUNJUNG SETIA ARENA TIARA-ILMI-QURRATU 'AINI.
MAAF ZAHIR DAN BATIN.


buat keluarga dan sanak saudara tercinta:
Alhamdulillah, tahun ini kita dapat berpuasa dan beraya bersama, tahun depan belum tentu lagi.Buat ayahbondaku... terima kasih atas segala kasih dan sayang yang dicurahkan sehingga diri ini tidak pernah merasa sedikit pun diabaikan. Buat adik-adik yang dikasihi... sayang awak semua, rindu rasanya terutamanya telatah adik amin yang kecoh tu, buat opah dan mother... " i love both of u" . Buat makcik dan pakcik terutamanya abah kareem dan mama, mama bik,Ngah dan Makngah, Chu Ali dan chu mah,
Paklang dan Makyah, Uncle Tan dan Auntie Teh, Maksu Lina , Acik Mun dan Cik Uti, Maktam dan Paktam,Maklong dan paklong,Pakyang dan Makyang, Mak Ucu dan uncle Rozmin.Terima kasih atas sokongan yang diberi, sesungguhnya jasamu tak kan dapat kulupakan.Buat sepupu-sepupu ku yang sekepala, " dont play notty2 ok..." jgn asyik nak gosip2 aja.. baut mama Vogue (kak Dek) thanks sebab belikan baju raya dan gelang raya" hehe...buat abang adi dan kak ina, terima kasih banyak bagi duit raya, harap jumpa lagi nanti. Buat saudara-mara ygang tak sempat di sebutkan nama, jangan pula terasa, nini tak bermakna anda tidak penting dalam hidup saya. Sebelum terlupa, kepada Abang Daniel (nama glamor) hehe, terima kasih banyak2 kerana sudi menggalas bag i yang berkilo2 tu sepanjang di airport..


Buat teman teristimewa...
terutamanya My Peah (nama sbnr Putri Mumtaz Nazihah)dan keluarga,
ko bagi aku kenangan terhebat .... siap datang beraya dengan aku kat kampung lagi, tak sangka dari KL datang ke Perak. Untuk Apiey.. sory x dapat jumpa dkt kuching sarawak hari tu, too much work to do baby.. Buat Shah (Dj.Zam) thanks for visit me, penat drive dr JB ke Putrajaya jz untuk jumpa ain saja, apapun... cayalah!, Buat Intan dan Bf , terima kasih sebab datang jumpa ain, dan thanks again for your prize, both of you too nice for me.. Buat Aliff MFI, best la buka pose sama, tapi sayang masa suntuk sangat, apapun sepupu ain yang nama Aisyah @ Ain tu .. kirim salam ..
Buat Cikgu Faisal... thanks datang jenguk ain dekat tempat kerja, walaupun sekejap.. tapi dah cukup buat ain happy...buat Khairil (Ary) yang berada di sarawak , terima kasih sebab rajin keep in touch, u always in my side when i'm sad or happy. Buat semua temanku, sama ada yang ada dkt atas ni atau pun x de.. Moga jumpa lagi dan salam ukhwah fillah. Buat rakan sekerja Sis Azlina, kak teya, kak fiza, kak sarah, kak Norm, kak Hasna, dan lain2..sedih rasa nak tinggalkan kamu semua, tak tahu bila jumpa lagi..

Buat Kak Siti, Encik Mostafa Mahmoud dan Nadal..
thanks for your support, in sha Allah ada rezki jumpa lagi, sayang semuanya, terima kasih atas penerimaan yang diberi , saya rasa saya bagaikan memiliki sebuah lagi keluarga baru .Thank you so much.

Buat My PA (Acik Alan)
terima kasih sebab selalu jenguk2 ain dkt office, pastu selalu teman ain sampai ain abis keja. heh :)


sedih rasanya nak tinggalkan Malaysia, namun cita-cita harus dikejar dahulu. Doakan semuanya berjalan lancar, In sha Allah.. ada rezki, waktu mengizinkan dan panjang umur, kita jumpa lagi, semoga kebaikan anda di balas dengan kasih dan sayang-Nya.. Tsnpa anda semua siapalah saya hari ini...".

3 comments:

tentang kAmi berkata...

salam.... xpe ar..huhu.... nti2 kalo da kesempatan., kite leh jumpa kan kak?
kita hanya mampu mernacang.., tuhan yg menentukan...

tiara-qurratu'aini berkata...

In sha Allah.. betul apa yg adek ckp.. kita merancang tp sebaik2 perancangan adalah dr Yang Maha Esa.. apa yg penting, kita bnykkn berdoa ok.. jg diri , salam syg.. =)

p`ion berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

Catat Ulasan